Wes Anderson sprowadzi na Ziemię obcych? Zobacz zwiastun komedii z gwiazdorską obsadą

Naukowe odkrycia, współzawodnictwo, ale też chaos, romanse i kosmici w najnowszym zwiastunie Asteroid City.

news
Karolina "KayRoo" Myślińska 29 marca 2023
4
Źrodło fot. Asteroid City; Wes Anderson; Universal Studios; 2023
i

Długo wyczekiwany komediodramat Wesa Andersona o tytule Asteroid City otrzymał pierwszy zwiastun, w którym możemy zobaczyć prawdziwą plejadę gwiazd Hollywood. W skład obsady wchodzą między innymi: Jason Schwartzman, Scarlett Johansson, Tom Hanks, Tilda Swinton, Edward Norton, Adrien Brody, Maya Hawke, Steve Carell, Willem Dafoe, Margot Robbie czy Jeff Goldblum.

Akcja filmu rozgrywa się w fikcyjnym pustynnym miasteczku, gdzie w 1955 roku odbywa się specjalny zjazd młodych odkrywców kosmicznych – Junior Stargazer, przeznaczony dla uczniów i rodziców z całych Stanów Zjednoczonych. Jego założeniami są rekreacja, współzawodnictwo i rozwój naukowy, jednakże pewne tajemnicze wydarzenie może odmienić cały świat. A jeżeli nie wiadomo o co dokładnie chodzi, to prawdopodobnie chodzi o kosmitów.

Jest to kolejne dzieło Andersona, reżysera odpowiedzialnego za takie filmy, jak Grand Budapest Hotel, Kurier Francuski z Liberty, Kansas Evening Sun, czy animacje pokroju Wyspy psów i Fantastycznego Pana Lisa. Oczekiwania wobec nadchodzącego komediodramatu są więc wysokie.

Poniżej możecie obejrzeć zwiastun filmu:

Asteroid City zadebiutuje na 76. Festiwalu Filmowym w Cannes w maju tego roku obok takich filmów, jak Killers of the Flower Moon czy Indiana Jones i artefakt przeznaczenia. Na 16 czerwca planowana jest jego premiera na terenie Stanów Zjednoczonych, zaś 23 czerwca trafi do dystrybucji międzynarodowej.

Karolina "KayRoo" Myślińska

Medio- i groznawczyni z wykształcenia. Na łamach GRYOnline.pl pisze głównie o wydarzeniach ze świata filmów, seriali czy gier. Pasjonuje ją szeroko pojęta popkultura, w szczególności muzyka i kino, choć ostatecznie to grom wideo poświęciła swoją akademicką karierę. Jest wielką fanką Pokémonów, co udowadnia znajomością każdego z 905 stworków i nałogowym graniem w Pokémon GO. Od zawsze miała wiele do powiedzenia o konsumowanych przez siebie tekstach kultury i pewnego dnia postanowiła zrobić z tego użytek, próbując sił w dziennikarstwie. Ponadto interesuje się anime, sztuką i digital paintingiem, a wolne chwile spędza na rysowaniu. Jeśli w Twojej okolicy jest jakiś festiwal muzyki lub fantastyki, to prawdopodobnie ją na nim spotkasz. Możliwe nawet, że w roli wolontariusza.

„Czuję się jak idiota”. Eddie Murphy wciąż żałuje, że odrzucił jeden z największych hitów lat 80

Czy powstanie 2. sezon serialu Mr. & Mrs. Smith od Amazon Prime Video?

Farciarz Gilmore powróci. Adam Sandler i Netflix stworzą sequel lubianej komedii