Netflix zapowiada 2. sezon Squid Game; twórca zdradza szczegóły nowej odsłony

Netflix za pomocą zwiastuna potwierdził, że powstanie drugi sezon Squid Game. Twórca serialu zaś zdradził szczegóły na temat nadchodzącej odsłony.

news
Patryk Michaś 13 czerwca 2022
3

Źródło: Netflix / materiały promocyjne

Squid Game odniosło ogromny sukces, więc było to tylko kwestią czasu, aż Netflix oficjalnie potwierdzi drugi sezon. W mediach społecznościowych udostępniono zwiastun nadchodzącej kontynuacji, a dopisek „wkrótce” sugeruje, że prace są już na zaawansowanym etapie, dając nadzieję na bliski termin premiery. Biorąc jednak pod uwagę wcześniejsze informacje, może to być dopiero końcówka 2023 lub początek 2024 roku.

Karty podarunkowe do Netflixa kupisz tutaj

Czerwone światło... ZIELONE ŚWIATŁO! Zdaje się, że utożsamiana ze Squid Game gigantyczna lalka ponownie pojawi się w nowej odsłonie serialu, by siać postrach wśród uczestników turnieju. Oprócz samej zapowiedzi otrzymaliśmy również kilka wiadomości od twórcy produkcji, Hwang Dong-Hyuka:

Potrzebowaliśmy 12 lat, by Squid Game doszło do skutku, co udało się zrobić w zeszłym roku. Wystarczyło jednak 12 dni, aby stał się najpopularniejszym serialem Netflixa. Jako scenarzysta, reżyser i producent Squid Game przesyłam pozdrowienia i podziękowania dla wszystkich fanów na całym świecie. Dziękuję za oglądanie i pokochanie naszej produkcji.

Oprócz tego dowiedzieliśmy się więcej o bohaterach, którzy powrócą w nadchodzącej kontynuacji:

Mężczyzna w garniturze z ddakji może powrócić.

Ddakji to znana z serialu koreańska gra, w której przegrany zostawał spoliczkowany. Czy tym razem uda się komuś zwyciężyć z tajemniczym mężczyzną?

Gi-hun powróci, Lider powróci, poznacie również Cheol-su, czyli chłopaka Young-hee.

Oznacza to, że w serialu ponownie pojawi się zwycięzca ostatniej edycji turnieju, Seong Gi-hun, a zmierzy się z antagonistą zwanym liderem. Dodatkowo otrzymaliśmy potwierdzenie, że w produkcji nie zabraknie gigantycznej lalki, ale tym razem być może w męskiej odsłonie.

Sukces serialu

Warto przypomnieć o skali sukcesu, jaki odniósł Squid Game. Pierwszy sezon został najpopularniejszym serialem Netflixa, osiągając rekordową oglądalność. Podczas czterech tygodni od premiery produkcja była wyświetlana przez 1,65 miliarda godzin. Trzeba przyznać, że taka liczba robi wrażenie i prawdopodobnie oznacza to automatyczny sukces kontynuacji. Oby tylko twórcom udało się stworzyć ciekawą historię i nowe pomysłowe konkurencje w turnieju.

Autor: Patryk Michaś

„Nie mogę się poddać, inaczej utonę”. Robert De Niro szczerze opowiada o trudnościach, jakie niesie ze sobą granie w serialu Netflixa

„Nie mogę się poddać, inaczej utonę”. Robert De Niro szczerze opowiada o trudnościach, jakie niesie ze sobą granie w serialu Netflixa

To ostatnia szansa, żeby obejrzeć na Max genialny serial o dysfunkcyjnej rodzinie. Shameless wkrótce zniknie z platformy

To ostatnia szansa, żeby obejrzeć na Max genialny serial o dysfunkcyjnej rodzinie. Shameless wkrótce zniknie z platformy

Czy 100 dni do matury będzie na Netflixie? Streamingowa przyszłość filmu komediowego spod szyldu Ekipy z polskimi gwiazdami i influencerami

Czy 100 dni do matury będzie na Netflixie? Streamingowa przyszłość filmu komediowego spod szyldu Ekipy z polskimi gwiazdami i influencerami

Kiedy 3. sezon Yellowstone na Netflixie? Jest data premiery

Kiedy 3. sezon Yellowstone na Netflixie? Jest data premiery

Kiedy rozgrywa się Alien: Earth? Umiejscowienie serialu na osi czasu Obcego

Kiedy rozgrywa się Alien: Earth? Umiejscowienie serialu na osi czasu Obcego