Zobacz imponujący zwiastun Królestwa planety małp. Jedna z najlepszych sag sci-fi powraca w wielkim stylu

Planeta małp powraca z nową historią. Pierwszy zwiastun pokazuje, że po nadchodzącej serii możemy spodziewać się odkrywania przeszłości planety na nowo oraz kwestionowania aktualnej rzeczywistości.

science fiction
Zbigniew Woźnicki 3 listopada 2023
2
Źrodło fot. Królestwo planety małp; reż. Wes Ball; 20th Century Fox
i

Po siedmiu latach od premiery Wojny o planetę małp fani uniwersum w końcu otrzymali pierwszy zwiastun kolejnej produkcji. Królestwo planety małp przedstawi nowego bohatera, wyruszającego w podróż, która może na nowo zdefiniować przyszłość całego gatunku.

Akcja nadchodzącego filmu będzie rozgrywała się lata po wydarzeniach znanych z ostatniego widowiska z serii. Ludzie są tu zaledwie cieniem samych siebie. Jednocześnie inteligentne małpy na nowo odkrywają historię planety i poprzedniej cywilizacji, czego możemy dowiedzieć się z opisu produkcji oraz oglądając zwiastun.

Reżyser Wes Ball tchnął nowe życie w globalną epicką franczyzę, osadzając historię kilka pokoleń w przyszłość po rządach Cezara, kiedy to małpy są dominującym gatunkiem, żyjącym w harmonii. Ludzie zaś są zredukowani do tego stopnia, że są cieniem samych siebie.

Gdy nowy tyran buduje swoje imperium, młoda małpa wyrusza na wstrząsającą podróż, która doprowadzi ją do zakwestionowania wszystkiego, co wiedziała o przeszłości i doprowadzi do podjęcia decyzji definiujących przyszłość małp oraz ludzi.

W samym trailerze widać, jak główny bohater odwiedza miejsca kiedyś należące do ludzi, w tym ogromny teleskop pozwalający spojrzeć na gwiazdy. Jednocześnie nawiąże on kontakt z plemieniem ludzi i pomiędzy nim a pewną dziewczyną powstanie wyjątkowa więź.

Królestwo planety małp może być ostatnim filmem, którego akcja dzieje się przed wydarzeniami znanymi z oryginalnej serii. Prawdopodobnie w finałowej scenie lub po napisach zobaczymy, jak pewni ludzie lądują na planecie, co doprowadzi do szoku po obu stronach.

Królestwo planety małp ma pojawić się w kinach w maju 2024 roku.

Zbigniew Woźnicki

Przygodę z publicystyką i pisaniem zaczął w serwisie Allegro, gdzie publikował newsy związane z grami, technologią oraz mediami społecznościowymi. Wkrótce zawitał na GRYOnline.pl i Filmomaniaka, pisząc o nowościach związanych z branżą filmową. Mimo związku z serialami, jego serce należy do gier wszelakiego typu. Żaden gatunek mu nie straszny, a przygoda z Tibią nauczyła go, że niebo i muzyka w grach są całkowicie zbędne. Przed laty dzielił się swoimi doświadczeniami, moderując forum mmorpg.org.pl. Uwielbia ponarzekać, ale oczywiście konstruktywnie i z umiarem. Na forum pisze pod ksywką Canaton.

W serialu Fallout znajdziesz easter egg nawiązujący do kontrowersyjnej sceny z Indiany Jonesa sprzed 16 lat

Kiedy rozgrywa się serial Alien? Umiejscowienie produkcji na osi czasu Obcego

Czy powstanie 2. sezon Shoguna?

Pierwszy supermutant w serialu Fallout? Fani są na tropie tajemnicy postaci z serii Amazona

Czy Rebel Moon - część 3 powstanie?