Disney Plus ze świetnym startem w Polsce; platforma dominuje nad HBO Max

Zaledwie w tydzień od debiutu w Polsce Disney+ zgromadziło prawie 2 miliony widzów, tym samym wyraźnie górując nad konkurencją w postaci chociażby HBO Max, którego debiut w kraju nad Wisłą nie był równie spektakularny.

news
Ignacy Kruk 27 czerwca 2022
4

Źródło: Disney+

Według ostatnich doniesień firmy analitycznej Nielsen, włodarze Disneya mogą otwierać szampana. Disney+ bowiem osiągnął znaczny sukces na polskim rynku. Platforma w krótkim czasie zdeklasowała bezpośrednią konkurencję i w pierwszym tygodniu zgromadziła przed ekranami aż 1,9 miliona widzów.

Powyższa liczba robi szczególne wrażenie, jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że HBO Max w równym czasie zebrało 1,2 miliona oglądających, abstrahując nawet od faktu, że część klientów platformy stanowili dawni użytkownicy HBO GO.

Gdzie oglądamy produkcje Disney+?

Według raportu większość widzów z Polski, bo aż 1,2 miliona, ogląda treści Disney+ na telewizorach. Wielu korzysta również z komputerów (430 tys.) i telefonów (373 tys.). Trzeba przyznać, że powyższe liczby nie są zbyt zaskakujące, jako że podczas oglądania filmów oraz seriali jakość i wielkość ekranu zdają się być na ogół ważniejsze niż mobilne zalety, jakie oferują telefony i tablety.

Liczba widzów, którzy oglądali treści Disney+ na danym urządzeniu:

  • łącznie na wszystkich urządzeniach – 1,9 mln;
  • telewizory – 1,2 mln;
  • komputery – 427 tys.;
  • telefony – 373 tys.;
  • tablety – 63 tys.

Ile czasu spędzamy z Disney+?

Bogata biblioteka treści od Disneya najwyraźniej dość skutecznie absorbuje naszą uwagę. Analiza firmy Nielsen wykazuje bowiem, że użytkownicy spędzają na platformie średnio 1 godzinę i 13 minut. W tym zestawieniu wygrywają jednak komputery, na których widzowie oglądali treści średnio przez 1 godzinę i 32 minuty.

Średni czas, który widzowie spędzali na oglądaniu treści Disney+:

  1. łącznie na wszystkich urządzeniach – 1h 13m;
  2. komputery – 1h 32m;
  3. telewizory – 1h 7m;
  4. tablety – 54m;
  5. telefony – 44m.

Warto wspomnieć, że wymienione liczby przedstawiają wyniki platformy zaledwie po pierwszym tygodniu, niewykluczone więc, że liczba subskrybentów mogła od tego czasu znacznie wzrosnąć.

Oferta Disney+

W ramach przypomnienia – abonament Disney+ (w cenie 28,99 zł za miesiąc i 289,90 zł za rok) oferuje dostęp do ponad 800 filmów i 1800 seriali. W stale rozrastającej się bibliotece platformy znajdziemy m.in. produkcje z uniwersum Marvela, Gwiezdnych wojen, a także treści od National Geographic, Star i Pixara.

Jesteście subskrybentami Disney+? Jeżeli tak, co sądzicie o tej platformie?

Autor: Ignacy Kruk

Kiedy rozgrywa się akcja Star Wars: Skeleton Crew? Umiejscowienie serialu na osi czasu Gwiezdnych wojen

Kiedy rozgrywa się akcja Star Wars: Skeleton Crew? Umiejscowienie serialu na osi czasu Gwiezdnych wojen

Kiedy Beetlejuice Beetlejuice będzie w streamingu na Max? Znamy datę

Kiedy Beetlejuice Beetlejuice będzie w streamingu na Max? Znamy datę

Kiedy Joker 2 będzie w streamingu na Max? Jest data

Kiedy Joker 2 będzie w streamingu na Max? Jest data

Jak anulować subskrypcję Disney Plus i jaka jest cena abonamentu?

Jak anulować subskrypcję Disney Plus i jaka jest cena abonamentu?

Star Wars: Skeleton Crew z wcześniejszą datą premiery na Disney Plus. Oto harmonogram odcinków

Star Wars: Skeleton Crew z wcześniejszą datą premiery na Disney Plus. Oto harmonogram odcinków