filmomaniak.pl NEWSROOM IKEA idzie w anime. Nowa kampania firmy wykorzystuje popularność japońskich dzieł wśród młodzieży IKEA idzie w anime. Nowa kampania firmy wykorzystuje popularność japońskich dzieł wśród młodzieży Szwedzki producent mebli i artykułów gospodarstwa domowego, IKEA, rozpoczął nietypową kampanię, promującą jego produkty. Firma chce zachęcić do ich kupna poprzez… anime. newsKamil "grim_reaper" Kleszyk 30 lipca 2023 1 Źrodło fot. IKEAi Popularny na całym świecie producent mebli i artykułów wyposażenia wnętrz IKEA rozpoczął w Stanach Zjednoczonych specjalną kampanię marketingową. Co prawda nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że firma wykorzystuje anime do promowania swojej szerokiej gamy produktów. Nietypowa akcja została przygotowana we współpracy argentyńskim studiem animacji Clubcamping (via GameRant). Kampania pod hasłem „Find Your Slice of Life” skierowana jest w szczególności do młodzieży, która wybiera się na studia. Trzyczęściowa seria krótkich, około 45-sekundowych filmów przedstawia różnorodne postacie i ich wyjątkowe sytuacje życiowe: w akademiku, w mieszkaniu poza kampusem oraz w domu z rodziną. Każda postać stara się rozwiązać inny problem, w którym mogą pomóc – a jakże – produkty IKEII. Kampania marketingowa prowadzona jest na oficjalnych kanałach IKEA na TikToku oraz YouTube. Co ciekawe, oprócz anime w przyszłości na stronie internetowej producenta ma zostać opublikowana manga zgłębiająca historię wszystkich bohaterów pojawiających się w filmach. Pójście firmy IKEA w kierunku anime jest bez wątpienia interesującym krokiem, który tylko podkreśla globalny fenomen tego stylu w popkulturze. Kampania pokazuje również, w jaki sposób IKEA stara się nawiązać więź z tzw. pokoleniem Z (osobami urodzonymi pomiędzy 1995 a 2012 rokiem), aby stać się integralną częścią jego życia i zapewnić, że firma będzie wiodącym producentem mebli i artykułów gospodarstwa domowego przez kolejne dekady. Trzeba przyznać, że jest to bardzo sprytny ruch ze strony IKEA. Nie będzie więc zaskoczeniem, gdy inne firmy pójdą w ślad za szwedzką firmą i również wykorzystają popularne media, aby trafić do kolejnych nabywców. Poniżej możecie obejrzeć każdy z trzech dostępnych odcinków anime. Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o takiej formie promocji. POWIĄZANE TEMATY: anime Kamil "grim_reaper" Kleszyk Kamil "grim_reaper" Kleszyk Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj. Terminator Zero - czy będzie 2. sezon serialu Netflixa? Terminator Zero - czy będzie 2. sezon serialu Netflixa? Chłopiec i czapla wylądował na Netflixie. Nagrodzone Oscarem arcydzieło Studia Ghibli można już obejrzeć w streamingu Chłopiec i czapla wylądował na Netflixie. Nagrodzone Oscarem arcydzieło Studia Ghibli można już obejrzeć w streamingu Dragon Ball - gdzie obejrzeć w Polsce to słynne anime? Dragon Ball - gdzie obejrzeć w Polsce to słynne anime? Dragon Ball Z nie ma sensu? Kuririn i Vegeta ciągle zmieniają wzrost, a fani usiłują to zrozumieć Dragon Ball Z nie ma sensu? Kuririn i Vegeta ciągle zmieniają wzrost, a fani usiłują to zrozumieć Ani Son Gohan, ani Son Goten: Dragon Ball Super mógł zasugerować, kto naprawdę pójdzie w ślady Son Goku Ani Son Gohan, ani Son Goten: Dragon Ball Super mógł zasugerować, kto naprawdę pójdzie w ślady Son Goku